Wednesday, August 04, 2010

nk pose dah...

Posted by JaSmIn at 8/04/2010 11:24:00 AM
seminggu lg semua umat islam akan berpuasa..
dan ni maksudnye tanggungjawab aku sebagai isteri akan sepenuhnye bertanggungjawab..hehe tah ape ape tah, mksud aku aku da kena masak time sahur tu nnti hhuhuhu mencabar tu..dulu,tahun pertama kawin aku dok umh mertua bgn tlg masak juge tau! x penah miss huhhu tp bkn la aku msak a whole dish hehe...tp besanye menu utama mak metua aku msak aku just tlg goreng2 ikan ke,telur ke,sayur ke tu jelah..bole la tu kan...tahun kedua kawin aku dok umh ayah...wah! lemak aku mak aku ade masak2 bgn juge tp besanye terlewat sket da dekat2 time nk mkn sahur br bgn just angkat pinggan n cawan n hidang2 lauk jer hehehe mengelat betul.almklumla thn kedua pose aku da kje.thn petama pose aku surirumah lg heheh.n tis 3rd year kawin aku da hidup sendiri.so pasni sendirian berhad ok.tggajawb aku msak kesemuanye.cmne agaknye yek.tkut juge ade hari2 ye termiss bgn sahur .ekekeke hrpnye tidak la.aku kena kuatkn semangat n berdisiplin huh! alhamdulilah husben aku jenis mkn x la cerewet sgt time sahur ni jnji sume panas2 bru la tekak bole telan hehe..nasib baik!
ak pon belum pk la menu2 nk msak sahur nnti tp yg psti tak la heavy cam time berbuka pose tu..tak larat beb.uhhuhu tmbh pulak berbadan dua ni n harith msih bgn mlm mintak susu 2 kali gak la .owhh ye, thn ni punye pose opis msuk kol 8.ambek ko! tp blik kul 4.30ptg yay! tp tulah.. kol 8 tu blum tntu lg aku d tg hahaha sedangkn msuk kul 9 time besa pn kul 9 suku ke 9.30 gak aku smpai ape tah lg msuk kul 8.selmat la ko min.ehehe ok dada..nnti kita sembang lg...

antara menu2 simple yg akn aku msk time sahur nnti

sardin yum yum


telur dadar


sardin telur.telur sardin huhuhh



plg simple n sedap telur mate i loike!


ikn sambal


ikn masin n telur masin


sayur goreng wah! cm blog msakan plak dh



kacang panggang dlm sos tomato n telur


ikan n tauhu goreng



ikn bilis goreng


cedap kn hehehe bole la jnji mengenyangkan...;D

0 comments on "nk pose dah..."

 

Its All bout me... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal