Saturday, August 21, 2010

contest saya dan baby oleh cik awyn...

Posted by JaSmIn at 8/21/2010 12:07:00 PM
heehehe 1 st time nk masuk contest ...sori la klu silap ye..saya bru lg ber blog tak reti sgt hehe tp tgok cam best je nk jge try msuk contest ni.contest ni anjuran cik awynn
http://matahati-aween.blogspot.com/



gambar di ambil waktu harith berusia 9 bulan n waktu ni kiotaorg g majlis berbuka puasa weee..kirenye bln pose 2009 punye ni cayang sgt time ni harih bulat betul pipi tembam smpai kena cubit byk2 kali ngan kawan ofis hehe ;)


ok saya nk tag cik nik ngan cik liza..wey korang masuk la cmne lak ni tag ni huhuh tulun tulun



tarikh tutup penyertaan ialah 9 september 2010
sila klik sini http://matahati-aween.blogspot.com/

Syarat-syarat nya!!

1) anda mesti warganegara Malaysia. n jadi follower blog ni. -konfom warganegara n dah folow

2) mesti gambar anda dan baby.-ni pon dah
*pada saya, baby adalah budak yang berumur antara 1hari hingga 4 tahun. so mana2 budak yang berumur dalam kategori itu.. dikira sebagai baby*

3) hanya sekeping gambar aje tau. tak boleh banyak2. nanti pening nak pilih pemenang.-ye..satu saje

4) boleh aje edit2. tapi jangan lah over sangat - wokeh ;)

5) buat satu entri pasal contest ni.. yang simple2 aje dan letak link blog ni
( http://matahati-aween.blogspot.com) -sudah juge

6) letak kan gambar di atas di side bar blog korang.. link back to entry.-ok dah

7) lepas tu jangan lupa taruk nama, email dan link entri anda pada ruang comment ye.

dan....-ok dah

8) tag at least 2 orang. lebih pun boleh - dah juge nnti saya inform kan kt kwn2 tu..;)

tq cik awynnn !!

2 comments on "contest saya dan baby oleh cik awyn..."

Cik Awynn on 2:56 PM said...

yeay. penyertaan diterima. tapi nanti letakkan banner kat side bar ye :)

good luck :)

JaSmIn on 1:14 PM said...

yeay..owhh takde ye ok nnti saya letak hihih

 

Its All bout me... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal