Friday, June 11, 2010

nk pergi......pindah

Posted by JaSmIn at 6/11/2010 04:00:00 PM
ermmm
lamenye x update blog.. insyaAllah next week our family akan pindah ke umah baru huhuhhu
after hampir setahun bertempek kt umah atok harith.. sume barang da masuk n alhamdulilah kali ni dpt bli yg best2 sikit.tpp... dalam keaddaan ayh yg x bape sihat hati ni berbelah bagi nk pindah,ayh di sahkan strok sejak ujg bln 5 aritu.tp alhamdulilah ayh makin sihat bole bjalan sendiri kadang tu bole bwk keta tp g dekat2 jelah cume kekadang terasa lenguh2 kaki n tgn skrag ni bgantung pd ubat je.aku rse sedih,as kakak sulung kt umh tu wpon da bkawin aku tetap rse mcm ade tanggungjwb pada keluarga..kalau ape2 emergency my adik ke 2 tu kje n xde lesen keta adik no 3 plak pndai bwk keta tp lesen xdok.nk harap adik lelaki no 4 dok asrama yg no 5 tgkat 2 kecik lg.ishk..apekan daya da jd istri kena juge folow my husben wpun sudah dipujuk ala...tkpe ujg mggu kita tdo la umah ayh ok ape... manje sgt la ngan famil u ni..bkn manje la cume risau...
mesti atok paling sedih pasal dia rapat ngan harith..harith pon suke sgt manja2 ngan tok ayah..aku dapat rasekan, mesti tok ayah sedih nnti huk huk huk ;( tp walau camne pon harith ari2 akan kitaorg antar kt umh atok n nenek.harap ayah faham situasi aku ;~

** oh rasenye da tau kan yg saya tgh preggie 13 weeks ;) mood pon swing2 je ni


0 comments on "nk pergi......pindah"

 

Its All bout me... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal